Kwaliteit staat bij ons voorop. Daar kunt u van op aan.
Wij zijn continue op zoek naar de beste producten en gebruiken uitsluitend tandheelkundige materialen en klinische procedures van bewezen kwaliteit.
De procedures die wij hanteren zijn veelal gebaseerd op richtlijnen van de beroepsvereniging of wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg.
Ook een procedure voor klachtenafhandeling hoort daar bij.
Voor het op peil houden houden van de kwaliteit van de dienstverlening in onze praktijk besteden wij aandacht aan de volgende kwaliteitsbevorderende activiteiten:
- Volgen van bij- en nascholing
- Het lezen van vakliteratuur
- Het maken van kennistoetsen
- Voeren van intercollegiaal overleg
- Implementeren van nieuwe KIMO richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
- Deelname aan KNMT en NVM praktijkvisitatie. Rapportage 2020
- patiënt tevredenheidsonderzoek. Rapportages: 2011 – 2015 – 2024
Heeft u een opmerking of suggestie? Constructieve feedback stellen wij buitengewoon op prijs!
Kijkt u ook eens naar onze behandelresultaten.