• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Alders Mondzorg

Alders Mondzorg

tandarts en mondhygienist te Haarlem

  • Wat doen wij
    • Wat doen wij
    • Parodontologie en preventie
    • Cosmetische THK
  • Portfolio
  • Kosten
    • Kosten
    • Kwaliteit
    • Garantie
  • Contact
    • Contact
    • Wijzigen van uw afspraak
    • Spoed buiten openingstijden
    • Deel Uw mening
    • Klachten
    • ZIVVER
  • Inschrijven
    • Inschrijven
    • Uw eerste bezoek; wat doen wij en wat kost het?
  • Vacature
Home » Blog » Uitslag tevredenheidsonderzoek 2011

Uitslag tevredenheidsonderzoek 2011

30 augustus 2011 by Bart Alders

In de maand april hebben wij onder onze clienten een tevredenheidsonderzoek gehouden.

Alle reguliere volwassen clienten van onze praktijk kregen in deze maand een vragenlijst mee die ingevuld en opgestuurd kon worden, of digitaal beantwoord kon worden. Van de 200 uitgegeven vragenlijsten hebben wij er 97 ingevuld retour gekregen. Hiervoor onze hartelijke dank.

In de vragenlijst werd naar een oordeel gevraagd van verschillende onderdelen van onze dienstverlening, zoals ‘het maken van afspraken’, ‘de wachtruimte’, ‘de behandelruimte’, ‘behandeling van de tandarts/mondhygienist’, de informatieverstrekking’ en ‘rekeningen en betaling’ en een algemeen eindoordeel. Op deze onderdelen konden verschillen items gescoord worden van ‘zeer goed’ tot ‘zeer slecht’ cq. ‘weet niet’. Ook werd om verbeterpunten gevraagd.

Het algemeen eindoordeel over de praktijk

De klantvriendelijkheid van de zorgverlener(s) en de medewerker(s):
98% (zeer) goed, 2% neutraal
De tandheelkundige behandeling door de zorgverlener(s):
99% (zeer) goed, 1% neutraal
De manier waarop de praktijk is georganiseerd:
96% (zeer) goed, 4% neutraal

Verbeterpunten

Van de 98 respondenten hebben 39 personen verbeterpunten aangedragen.
Meest genoemd zijn punten met betrekking tot de planning (uitloop), de wachtkamer (iets voor kinderen, meer lectuur, te sober/niet aantrekkelijk), en de entree en bewegwijzering in de praktijk.

Aktie

Naar alle aangedragen verbeterpunten wordt zeer serieus gekeken. Wachttijd is om een legio aan redenen moeilijk volledig uit te sluiten, maar wij realiseren ons dat wachttijd vervelend is en doen onze uiterste best deze zo kort mogelijk te houden.

Op een aantal punten is direct actie ondernomen.  Zo is de hoeveelheid lectuur in de wachtkamer uitgebreid, is speelmateriaal voor kinderen aangeschaft (een kralentafel en een spelcomputer) en daarnaast kunt u vanaf nu in onze wachtruimte gebruik maken van gratis Wifi.

Er is een nieuwe (agenda)planning in voorbereiding, welke naar verwachting aan het einde van het jaar in gebruik genomen zal worden.

Graag willen wij alle respondenten nogmaals hartelijk danken voor hun deelname.

 

Voor geinteresseerden; de volledige uitslag vindt u hier

 

Categorie: Nieuws Tags: Organisatie, Tevredenheidsonderzoek

CONTACT

Rijksstraatweg 84 - 86
2022 DC HAARLEM

T: 023-5516765
E: info@aldersmondzorg.nl
VEILIG BESTANDEN VERZENDEN
Inschrijven als nieuwe client
  • Nieuws
  • Medewerkers
  • Dienstverlening
  • Medisch
  • Tandheelkunde in de media

Betrouwbare websites

Informatie over behandelingen of tarieven:
Alles over het gebit.nl
Het ivoren kruis

Vergelijkingsinformatie:
Zorgkaart Nederland
Kies beter
Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlAlders Mondzorg is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

CONTACT

Alders Mondzorg - tandarts Haarlem
Telefoon: ( 023 ) 551 67 65
E-mail: info@aldersmondzorg.nl
Rijksstraatweg 84 -86
2022 DC HAARLEM

Openingstijden

Maandag08:30 - 17:00
Dinsdag08:30 - 17:00
Woensdag08:30 - 17:00
Donderdag08:30 - 21:00
Vrijdag08:00 - 15:15

Links

  • Onze dienstverlening
  • Contact
  • Inschrijven nieuwe patient
  • Uw eerste bezoek; wat doen wij en wat kost het?
  • Vacature tandarts-/preventieassistente Haarlem
  • Home
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy- en cookieverklaring
  • Disclaimer
  • Vacature
  • FAQ

© 2021 · All rights reserved

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT