U bent gewend om onze nota’s via Famed te ontvangen. Famed is echter overgenomen door Infomedics. Voortaan ontvangt u onze rekeningen daarom van Infomedics.
Rekeningen van Infomedics
Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering. Infomedics stuurt u vervolgens alleen een rekening voor hetgeen te betalen overblijft. Op de factuur is duidelijk af te lezen wat gedeclareerd is, wat vergoed is door uw zorgverzekering, en wat voor u te betalen overblijft.
Uw rekening betalen
U heeft 30 dagen de tijd om de rekening te betalen. Betaalt u via internetbankieren, let er dan op dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). U kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.
Digitale rekening
Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, ontvangt u uw rekening voortaan digitaal. Dit scheelt veel papier en transport en is beter voor het millieu. Wij gaan er dan ook van uit dat dit uw voorkeur heeft. Wilt u toch uw nota per post ontvangen? Geef dit bij ons aan tijdens uw volgende bezoek.
Wat gebeurt er met uw gegevens?
Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics doet er alles aan om uw gegevens maximaal te beveiligen, uiteraard voldoen zij aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vindt u op www.infomedics.nl.
Vragen over uw rekening
Op de website van Infomedics vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald. Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900.
Let op: het kan zijn dat u nog een rekening van Famed ontvangt van vóór de overstap. Heeft u vragen over deze rekening? Bekijk de veelgestelde vragen op famed.nl/veelgestelde-vragen of stuur een bericht via het contactformulier.